Kup numer stacjonarny VoIP
Dzwoń i odbieraj połączenia w Polsce i za granicą

Wirtualna Centrala
Kup stacjonarny lub komórkowy numer telefonu dzięki któremu można do Ciebie zadzwonić bezpłatnie z naszej sieci i innych sieci stacjonarnych i komórkowych z Polski, Wielkiej Brytanii
i całego świata.

Możesz posiadać dowolną ilość numerów z różnych regionów świata oraz
bezpłatnie prezentować połączenia wychodzące dowolnym numerem VoIP.

Masz pytania? Zobacz odpowiedzi lub zadzwoń na infolinię 61 250 44 00

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci zakup numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku. Numer zostanie aktywowany po weryfikacji danych konta abonenckiego, jeśli numer posiada wymagania formalne aktywacja nastąpi po weryfikacji danych przez lokalnego operatora. Po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail. Zwróć uwagę aby saldo Twojego konta było wystarczające na aktywację numeru, numery zagraniczne nie mają bezpłatnego okresu testowego. Pierwszy okres subskrypcji numeru zagranicznego wynosi 3 miesiące (jeśli nie ma innej informacji przy zamówieniu), po tym czasie naliczenia odbywają się w trybie miesięcznym. Podczas rejestracji możesz złożyć jedno zamówienie, jeżeli potrzebujesz więcej numerów poczekaj na weryfikację konta i dodaj nowe zamówienie. Proces zakupu numeru i rejestracji konta rozpocznij tutaj.
W niektórych krajach wymagane są formalności, które zobaczysz po wybraniu rodzaju numeru, formalności mogą być różne w zależności od rodzaju numeru: geograficzny / komórkowy / krajowy. Uzupełnij dane abonenta zgodnie z restrykcjami, dane nie muszą być zgodne z danymi fakturowymi na koncie klienta. Do każdego zamówienia możesz wprowadzić inne dane abonenta zamawianego numeru.
Zawarcie umowy następuje poprzez wpłatę środków na saldo konta klienta w systemie przedpłaconym po zaakceptowaniu warunków regulaminu. Opłaty za utrzymanie pobierane są z góry za każdy miesiąc z salda konta, brak środków na koncie na pokrycie opłat za utrzymanie co najmniej jeden miesiąc powoduje zablokowanie usług a następnie rozwiązanie umowy. W przypadku zaprzestania korzystania z usług należy bezzwłocznie usunąć je z panelu lub usunąć całkowicie konto.

Faktury wystawiane są automatycznie na dane wprowadzone podczas rejestracji, wysyłane są e-mailem wraz z powiadomieniem o doładowaniu konta. W panelu w zakładce „Faktury” znajdują się wszystkie wystawione dokumenty rozliczeniowe.
Numer nie działa samodzielnie, wymagany jest dowolny pakiet Wirtulanej Centrali. Podczas rejestracji konta wybierz odpowiedni pakiet oparty o ilość stanowisk / kont SIP. Stanowisko SIP oznacza konto SIP niezbędne do podłączenia urządzenia końcowego: aplikacji / telefonu IP. Konto SIP nie jest powiązane na stałe z numerem telefonu co oznacza, że możesz posiadać dowolną ilość kont SIP (stanowisk) oraz dowolną ilość numerów publicznych. Na jednym koncie SIP możesz mieć wiele numerów publicznych lub odwrotnie, dowolną ilość kont SIP (stanowisk) może obsługiwać jeden numer. Porównanie pakietów zobacz tutaj.
Dla niektórych krajów udostępniamy wybór numeru z listy dostępnych, możesz dodać je samodzielnie do konta lub zamówić podczas rejestracji. W przypadku kiedy nie ma numeru na liście dostępnych możesz zamówić nowy numer.
Realizacja zamówienia numeru następuje w ciągu kilku godzin, najpóźniej jednego dnia roboczego jeśli nie ma innej informacji bezpośrednio w wybranym regionie.
Opłaty za utrzymanie numerów pobierane są w systemie przedpłaconym z góry co miesiąc. Pierwszy okres subskrypcji numeru zagranicznego wynosi 3 miesiące (jeśli nie ma innej informacji przy numerze), po tym czasie naliczenia odbywają się w trybie miesięcznym. Przy aktywacji numeru zostanie pobrana jednorazowa opłata aktywacyjna oraz opłata za pierwszy okres subskrypcji.
Nie ma opłat za połączenia przychodzące za wyjątkiem numerów toll - free oraz numerów z podaną stawką, szczegóły zobaczysz w zamówieniu.
Twoja lokalizacja nie ma znaczenia dla korzystania z usługi, wystarczy dostęp do sieci internet lub możesz przekierować numer na inny dowolny numer stacjonarny lub komórkowy na świecie.
Dzwoniący na nasz zagraniczny numer geograficzny zapłaci standardową stawkę swojego operatora jak za połączenie na numer stacjonarny.
Możesz bezpłatnie prezentować połączenia wychodzące zakupionym numerem jeżeli nie ma takich ograniczeń dla wybranego kraju lub regionu.
Numer zagraniczny ma w standardzie dwa kanały przychodzące, ilość kanałów można zwiększyć za dodatkową opłatą bezpośrednio w panelu klienta. Polskie numery stacjonarne i komórkowe nie mają limitu kanałów.
Jeżeli potrzebujesz numer z obsługą SMS zwróć uwagę po wybraniu rodzaju numeru czy taka funkcjonalność jest opisana. SMS obsługują zazwyczaj numery komórkowe (Mobile), w niektórych krajach również numery geograficzne lub numery krajowe, jest to zależne od kraju oraz rodzaju numeru. Polskie numery komórkowe obsługują wiadomości SMS przychodzące i wychodzące. Polskie numery stacjonarne nie obsługują SMS.
Odbiór i wysyłkę wiadomości SMS można skonfigurować w panelu klienta. SMS przychodzące trafiają na panel, można je przekierować na adres e-mail, inny numer komórkowy, aplikację SIP lub telefon VoIP z obsługą wiadomości. Wysyłka odbywa się bezpośrednio z panelu, aplikacji SIP lub telefonu VoIP. Również dwukierunkowo poprzez nasze api.
Jeżeli nie znalazłeś kraju lub strefy numeracyjnej w naszej bazie skorzystaj z formularza kontaktowego.
Większość numerów można przenieść jednak warunki przeniesienia są regulowane lokalnymi przepisami. Tutaj sprawdzisz czy kraj numeru znajduje się na liście oraz zapoznasz się z warunkami przeniesienia.
Koszt utrzymania numeru przeniesionego z wszystkich sieci stacjonarnych z Polski wynosi 0,00 PLN, z sieci komórkowych 5,00 zł miesięcznie, dla pozostałych krajów koszt miesięcznego utrzymania numeru znajdziesz po wybraniu kraju i regionu w Kup Numer.